ПРО ВРАЖЕННЯ ВІД МАРАФОНУ

Знаєте, щойно закінчився благодійний марафон з пошуку себе, який тривав тиждень. Хочу вам сказати, що переважно у всіх одна і та ж проблема. Люди знають, чого хочуть, пишучи ці відповіді протягом тижня від руки.
.
 Але їх зупиняє якраз реалізовувати усі свої мрії страх, невпевненість, брак підтримки, віри в себе. І тут я зрозуміла цінність роботи коуча. Я можу дати людям найцінніше, чого вони потребують. Дати їм підтримку та мотивацію.
.
 Бо одне слово здатне окрилити настільки, що готовий гори звернути. Люди прописують від руки і відкриваються самі собі по-новому. Вкінці  останнього дня вже ясна повна картина. Всі мрії та бажання як на долоні.
.
Але до кінця доходять лише найсильніші. То якби такий собі фільтр на витривалість. Чи буде в людини мотивація дізнатись про себе більше, пізнати себе глибше. В мене було шістдесят людей. Писали мені відповіді десь 20. А 10 лише захотіли, щоб я їм це прочитала.
.
 І це все безкоштовно, уявіть. Наскільки я люблю те, що роблю. Я читаю кілометрові листки а4 і потім кожному наговорюю голосові повідомлення. Нехай таких людей мало, але вони є.
.
 Ті, які хочуть пізнати себе. Які розуміють всю цінність моєї роботи та взагалі пошуку себе як такого. Це не якийсь там тест на профорієнтацію.
.
 Це всі ваші реальні бажання, які ви в хаосі щоденної рутини не можете почути. Повірте, це працює. Читайте свіжі враження учасників марафону тут ➡️ @put8ksebe 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК