ВІРИТЕ

Жити не минулим, а теперішнім. Відпустити, не згадувати. Що було, те пройшло. Якщо виникають питання “хто я, що я маю зробити добре для світу, для чого я живу”. Це нормально. Гірше, якщо ви їх собі не ставите.
.
 Значить не чуєте голосу своєї Душі. Зрозумійте, наше життя — то школа. Ми тут проходимо життєві уроки. А вкінці здаватимемо екзамен. Бо кожен наш крок фіксується, навіть кожна наша думка погана чи хороша. Не лише вчинки, але й думки, емоції. Саме тому так важливо навчитися чути свою Душу.
.
 Багато людей не розуміють того, що я пишу. Бо живуть в іншому вимірі, просторі, мають інший кут сприйняття. І ви на щодень можете зустрічатися з ними, які просто не зрозуміють вас. І це нормально. Я це пишу, що ви розуміли, що такі люди існують. Такі, як ви, хто зараз це читає. Хто думає так само.
.
І я знаю, що вам немає з ким про це поговорити, бо всі неначе сплять наяву та живуть у іншому світі. Це нормально. Вірніше, було б добре, якби свідомих людей ставало все більше. Думайте позитивно, і це не жарти.
.
 Уявіть, що ви захищені якимось невидимим панцирем. Намагайтесь бути окремо від своїх емоцій. Епідемія страху гірша за вірус, бо вона шириться на енергетичному рівні і їй немає кінця. Якщо ви вірите, то ви на світлій стороні, де все буде добре.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК