НЕ ЧЕКАТИ

Не чекати, що мама чи чоловік скажуть, "роби, роби". Все залежить тільки від вас. Тільки від вас. Не чекайте одобрення зі сторони найближчих. Розвивайтесь. Намагайтесь достукатись до вашого читатча чи глядача, якщо маєте чим поділитись.
🌿
 Я сама того не люблю, але, на жаль, так є , що люди спочатку ведуться на красиву обгортку. А це саме ваш акаунт в інстаграму. я намагаюся тут робити щиро, від серця. але через це виходить хаос. Коли приходить новий підписник, він йде тільки через візуал. Бо н едоходить до моїх правдивих та щирих текстів. І я змушена підлаштовуватись, робити те, що мені немиле, аби якось достукатись до тих,  які за крок до справжнього себе.
🌿
Але одне я вам скажу точно, в гівах участі н еберіть. Це та ще спокуса. Отрмати за день тисячу підписників. А толку. Вони не ваші люди. Це люди, які прийшли за черговим айоном. Ну, так може серед них хтось і залишиться, але це вб*є ваш акаунт навічно. Ви пожілєте про е. Але я не жалію, бо маю що зараз прозповісти вам.
🌿
Що це погана ідея. Краще вже релами в малих блогерів, де є свдіомі люди, які цікавляться тим, що і ви. Але над візуалом дійсно треба працювати. Одна не надто зациклюватись. А робити все Душею. Бо штучність та холодний розрахунок завжди відчутні, як не крути. я сама повертаюсь до свого профілю раніше та бачу, де я робила, аби робити, а де дійсно цього хотіла. Тому всі відповіді та можливості реалізації є лише у нас самих. Саме цим я і займаюся.
🌿
 Я допомагаю вам розкрити ваш потенціал. Побачити себе збоку. Побачити свої сильні сторони та нарешті почати щось робити на шляху до своєї мрії. І я прошу вас, н езакопуйте свій талант, подарований вам Всесвітом. діліться з іншими. Я не вмію більше нічого, окрім того, як бути щирою, чесно писати свої думки та дарувати позитив та мотивацію іншимм людям. Бо я бачу ваш потенціал. Я бачу вас наскрізь. повірте мені. Я знаю всі ваші думки.
🌿
Коли ви заздрите, коли хтосьв икладає чергову фотку з моря,а  ви взагалі там ніколи не були, хіба щов  Одесі. Я це знаю, бо проживала те саме. А ще я знаю, як звільнитись від мук розуму і нарешті почути Душу. Запис на консультації вайбер 0979809292

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК