Я ВИКОНУЮ СВОЮ МІСІЮ

Я знаю, як це — бути у пригніченому настрої, коли ніхто не розуміє і не підтримує. Але у вас є ви. Просто не допускайте негативних думок у своє життя.
🌿
 Роботу коуча і психолога не можна помацати. Але вона чи не найважливіша. Бо все у нашій голові. Від вашої мотивації залежатиме те, чого ви досягнете.
🌿
Від того, чим зайнята ваша увага, залежить ваше майбутнє.  Ніхто за вас не побудує життя вашої мрії. Ніхто.  І нехай вас не хвилює, що скажуть інші. Це правильна позиція. Бо ви робите те, що хочете. Йдете за внутрішнім голосом. І це найголовніше.
🌿
 Я бачу,  як люди розквітають. Я дуже тішусь, що причетна до цього. Бо це робота, яка наповнює та надихає. Я розумію, що недарма живу. Що виконую свою місію.
🌿
 А коли ти не можеш знайти щастя у собі, ти черпаєш його зовні. У їжі,у  розвагах, у подорожах. Але все швидкоплинне. Якщо ти завжди чуєш себе та розмовляєш з собою, ти знайшов істинне щастя.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК