ПОБАЧИТИ СЕРЦЕМ

Знаєте, сьогодні я вперше відчула, що на своєму місці. Що польська то не моє. Що вона мене приземлює. Що я готова безкінечно говорити про пізнання себе та пошуки власного шляху. Доносити ті істини, сховані в мені. Не з книг чи ще з чогось.
.
Що я можу вічно писати пости про пізнання. Що я бачу наскрізь людей, та можу їм допомогти. Лиш би вони захотіли змінюватись. Але таких мало. Людина має сама шукати і рано чи пізно знайде. Знайде мене чи ще когось. Притягне своїми думками. Головне почути себе та те, що ти хочеш.
.
 І коли мені люди пишуть таке, що в каруселі, я розумію дедалі більше, що на правильному шляху. Що я мала прокинутись та писати, говорити про духовність. Про те, що людина має робити тільки те, що любить. А гроші прийдуть, бо люди бачитимуть, що ти дійсно гориш тим, що робиш.
.

Що ти щодня робиш те, що подобається. Це неймовірно. У нас стільки можливостей. А ми живемо у своєму маленькому світі та не хочемо розвиватись. А життя постійно каже змінюватись, штовхає на нові пригоди та подвиги. Воно так з нами говорить. Дає нам підказки у вигляді випадкових людей, хворіб чи ще чогось.
.
Тільки от ми якраз не вміємо читати тих підказок. Ми думаємо, що все це вигадки. Ми не віримо в щось більше. У те, що існує, але не можна його помацати чи побачити. А повірте, не бачачи. Тоді ваша віра буде сильна. Тоді лиш. Коли побачите серцем. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК