СЕРЦЕ

Якщо ви пишете вірші, якщо ви складаєте пісні, якщо ви вмієте гарно танцювати, малювати, вишивати, то діліться зі світом. Показуйте свої таланти.
.
Чим більше ви розвиватимете свою творчість, тим більшу віддачу отримуватимете. Кожен має якусь свою одну сильну сторону. Наприклад, моя мама любить все робити руками. То якісь подушки на стільці плете з колготок, то картини вишиває, то малює.
.
 Сидіти без діла вона не може. А от я страшно не люблю робити руками. А говорити і писати можу безкінечно. Так само тато, все руками. В мене дідо покійний кошики з лозини плів.
.
Як сьогодні, пам*ятаю ті старечі спрацьовані руки. Сідав на свій стілець, робив дно спершу, обрізав ножем кінці і почав обкручувати лозину навколо каркасу. А ще з неї віники для подвір'я робив.  Я любила з ним ходити на ріку.
.
 Сиділа і загаряла, коли він сидів та чекав рибки. Тепер, оглядаючись назад, я не можу повірити, що могла її їсти і так любила. Проблема з переїданням у мене явна була. А все через нерозкриття свого творчого начала. Але ж я не розуміла, чому все так.
.
Ніхто мені не пояснив. Це зараз я стала ходячим каналом для зцілення і можу за годину перевернути людині все її життя. Але тоді я була сама. Я думала, що раз ніхто не бачить того, що бачу я, то я якась ненормальна.  Але проти себе йти я не могла.
.
 Я не могла підлаштовуватись під оточення. Тому уникала його. Бо загубила б себе. Лише тепер я усвідомлюю, що тоді відбувалось. А тоді, якби мені хтось сказав, я б подумала, що все це вигадки і якась дитяча казочка.
.
Але ні, все існує насправді. І є Вищий Розум, який всім керує. Він живе в наших серцях. В когось той вогник горить яскраво, а в когось майже погас. Тоді ми кажемо, що людина не має Душі.
.
 Бо ніби жива, але не має добра в серці. Але знайте, існують ті, хто чують нас та обрігають. Лише не переставайте просити. Та вірте. Не піддавайтесь намовам інших, що все дарма. Недарма, якщо ви чуєте голос своєї Душі. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК