ЧОМУ МОВЧИТЕ

Сьогодні я чула, як мама кричала на дитину. І ще дивувалась, чому дитина відповідає їй тим же. Бо мати сама транслює негатив. І якби вона була б спокійна, то і дитина така б була. Все просто, як два плюс два.
.
Мене найбільше зараз дратує, наскільки люди несвідомі того, що відбувається довкола. Наскільки консервативні і не хочуть змінюватись. Сидять по своїх берлогах, тільки їдять та сплять. Живуть у  своєму маленькому ілюзорному світі і думають, що хтось прийде і все за них зробить. Але так не буває.
.
 Всередині має щось загорітись. Всі постійно шукають халяви. Та ж собі і гірше робите. Бо до цього не ставитесь серйозно.  А ще  люди цінують те, що ти для них робиш тільки тоді, коли їм погано і не бачать виходу. А коли все добре, то знову вмикається егоїзм та приходить влада розуму.
.
 Я думала, навіщо це все пишу. Оті всі пости, свої думки. Кому і що хочу донести, якщо навіть жодна людина не коментує. Навіть поляки, і то більше мені коментують, коли я пишу духовні тексти польською.
.
 Бо я ж не можу тримати то в собі, як воно може вплинути на свідомість, якось розворушити, допомогти. Ви всі ведетесь, ну може не всі, ті хто тут, точно ні, на красиву картинку. Фото на острові, в шикарному авто.
.
 Але це все фальш. Той, хто дійсно щирий, не буде виставляти своє життя на показ та хвастатись. Якщо так і робить, це означає, що йому бракує любові до себе, і він через популярність та лайки хоче її отримати.
.
 Я ж прошу про щось глибше. Про те, чи змінюється у вас щось всередині, коли ви читаєте все те, що  я пишу. Чи починаєте ви чути себе справжніх, свою душу, чи постійно кудись поспішаєте, забуваючи про момент тут і зараз.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК