ІНТУЇТИВНО

Ох, як же відчутна Душа. У всьому. Спостерігаю за тим, як люди починають перші кроки до себе. Спочатку роблять, як всі. Навіть у фото відчувається постановка. Холодний розрахунок та пошуки вдалого кадру. Глядача не обманеш. То правда.  А коли щиро, то  відчутно.
🌿
 Завжди. Коли намагаєшся достукатися не до всіх, а лиш до своїх. Бо то як селекція. До тебе приходять ті, хто бачать та відчувають так само. Подібне притягує подібне. І якщо ніхто не прийшов, значить не там треба шукати. Там ловити нічого.  Головне не здаватись. Хтось досягає успіху роками, але повільно та впевнено йде до своєї мрії. А хтось лиш один раз спробувавши, більше не хоче, бо невдача завдала нищівного удару.
🌿
Але все навпаки. Це стимул пробувати щось нове та рухатися далі. Але найважливіше у  тому всього робити тільки те, що хочеш ти сам. Лише тоді прийде успіх. Коли ти забуваєш про навколишній світ та робиш лиш те, від чого стає тепло на Душі. і найважливіше та найголовніше. І нехай тобі здається, що це дрібниця. Ні. Це має значення. Важливо лиш не надно піддаватися впливові інших, обережно відфільтровуючи їх поради.
 Ми самі можемо подолати те, що нас турбує. Але без чого не можемо, так це без підтримки та спілкування. Саме дружнього.
🌿
Коли мене запитали про методи терапії, які я проводжу. Я не знала що відповісти. Бо я говорю з людьми та ставлю питання не з прочитаних книг, а інтуїтивно. Бо це в мене вроджене.
🌿
Я інтуїтивно відучуваю людей та можу їх зцілити словами, підбадьорити, зарядити оптимізмом. Я не використовую зазубрені правила, бо тоді знову вмикається розум. Я все роблю щиро. Від чистого серця. І це навіть не терапія. Це спілкування двох людей, вважайте друзів, яка лікує взаємно Душу. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК