ВРЯТУВАЛА

Єдині ліки від усіх хвороб то любов, правда та добро, краса. Настануть часи, коли люди зрозуміють, що вони не лише тіло, а й Душа. І вона найважливіша. Люди зрозуміють, що важливе насамперед те, що всередині.
.
 Вони не оцінюватимуть лише по обгортці, бо нерідко за красивим оформленням ховається пустота. Треба дивитись глибше. І щасливі ті, хто це вміють робити. Вміють бачити серцем. Які вміють відрізнити правду від фальші, побачити, де істина а де просто маніпуляція.
.
 Щасливі ті, які знайдуть справу до душі та наповнюватимуть цей світ світлом та добром. Я щаслива, як ніколи. Адже сьогодні я зробила велику справу. Я врятувала людину, яка б страждала два дні від нерозділеного кохання. Я це зробила.
.
Подзвонила перша. Коли мене не просили. Я говорила майже дві години безкоштовно. Бо відчувала, що мушу зцілити цю людину. Голос моєї Душі це мені сказав. Хлопець спочатку плакав, плакав від суму. А потім плакав від радості. Тяжко дихав, знов плакав, слухав мене, мій голос.
.
А вкінці звільнився. Я це відчула. Так, якби був зігнутою пружиною, яка вирівнялась.  Я врятувала майбутнього великого винахідника, який був би згубив свій талант.
.
 Якби всі люди не топили свій біль в алкоголі чи ще в чомусь, а йшли за допомогою до людей, то наш світ ставав би кращим.
.
 Прокиньтесь, не всі бажають вам зла та хочуть нашкодити. Невже ви не бачите. Хоча і не бачите. Бо таке побачиш лише серцем

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК