ПРО ЗМІНУ ХАРЧУВАННЯ

Трішки порозписую на тему харчування, бо про це розповідала раніше у своєму відео. Хто не бачив, то гляньте. Що їсти і скільки, це діло кожного. Але якщо ми їмо плоть вбитих тварин, це однозначно енергія страху. Низькі вібрації. Це вам говорить людина, яка тільки те й робила, що наминала шашлики один за другим.
🌿
 І я ніколи не мала такого, що жалію тварин. Навпаки, дивувалась, як мама не хоче їсти смачного кролиа. А вона казала, що вона так їх гладитьв  клітці, коли годує, тому їсти не може. Але в мені в один момент щось перемкнулось. Це так, якби я спала, і раптово прокинулась.
🌿
Кнопка деліт і оф. Щось неймовірне. І все. Вже три роки я не їм того, і немає в мене ніякого дефіциту білка чи ще чогось. Навпаки, я стала здоровішою. А ще я дізналась всю ту правду про молочну продукцію, то того теж не їм. І я цілком здорова. Якби така не була, то того б зараз не писала, та не розвивала свої акаунти в соцмережах. У мене з*явилось більше сил, енергії,м енше хочеться спати. Бо ви ж знаєте, що як тільки поїси, одразу вирубує і хочеться перекімарити.
🌿
Але хіба це нормально. Ми ціле життя спимо. Воно проходить повз нас. Ми як поламана машина, яка їде не на тому паливі. Я розуміла, що заїдаю свою нереалізованість. Коли мені бракує позитвиних емоцій, я то шоколадку наминаю то ще щось. Це така туп азалежність. І лише тепер я розумію, що це дійсно так. Тим більше тепер в мене багато впевненості, бо я бачу, що веганами , сироїдами стають дедалі більше людей. Люди почали прокидатися, планета почала очищуватись. Але що їсти і як, вибирати лише вам.
🌿
 Я ділюсь лише інформацією та своїм досвідом. Кожен має бути готовим до такої кардинальної трансформації. І проблема якраз у нашій психіці. Чи зможемо ми психологічно прожити без тих прив*язок до солодкого, мучного, м*ясного. Все залежить від нашого рівня свідомості та внутрішнього поклику Душі. Це велика робота над собою. І вона проходить у нас в голові. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК