МАРАФОН ПРО ПОШУКИ СЕБЕ

Завершився черговий марафон з пошуку себе. У людей колосальні результати. Хтось просто відповідаючи на питання протягом тижня вже зробив квантовий скачок у розвитку, записав своє перше сторіс.
.
А хтось нарешті знайшов улюблену роботу, а мої слова та аналіз після прочитання підтвердили його думки і остаточно закріпили на виграшних позиціях. Це неймовірно. Але є і такі, які не були готові до такої масштабної роботи. Тому я заради вашого ж блага встановлюю нові умови.
.
Я вважаю себе професіоналом своєї справи, експертом з пошуку себе і я дійсно вмію допомогти людині знайти те, що вона так довго шукала. Це моя місія, моє покликання. І я його знайшла. Я дуже багато коштів вклала у свій саморозвиток, і те , що я роблю, безцінно.
.
Однак, в нашому світі повинна бути фіксована ціна. Відтепер участь у  марафоні разом із моїм прочитанням ваших довгих письмових відповідей на питання протягом тижня та моїм голосовим  аналізом буде коштувати 2000 гривень.
.
Якщо ж ви хочете розібратись у собі на консультації, ціна 500 гривень. Детально про мої курси, тренінги можете прочитати в шапці профілю в описі, а також подивитись безліч відео на ютубі.
.
Відгуки тут ➡️put8ksebe 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК