РАДЖУ подивитись

Раджу всім подивитись фільм “Матильда”. Американський. Старенький, правда. Але такий глибокий і повчальний. Найбільше мені запам*ятався той момент, коли хлопець ще трохи і був би здався, але коли одна людина підтримала його, неначе загорілась всередині якась іскорка.
.
І він переміг. Це неймовірне відчуття. Тепер я розумію, як впливають мої слова підтримки навіть при переписці з людиною. Одне моє речення здатне вплинути на людину та перевернути життя. І я в цьому не раз переконувалась.
.
 І я знаю, як це, бо сама колись хотіла почути одне-єдине слово “вірю”. Я не знала, як це, коли мама вирізає з дитиною разом, ходить в  театр, в музей. Для мене це було дивним і незрозумілим і цього я мала навчитись у  дорослому віці. Пізнати все. Зрозуміти, як це.
.
 Відчути. 
Рости разом з донькою. Пізнавати світ заново у кольорових барвах. І я знаю, що відчуває кожен з вас. Що відчуває дівчина, яка має повно прищів на лиці. Які вона має комплекси і не розуміє поки, що це такі дрібниці. Що відчуває людина, яку не розуміють в школі чи в сім*ї. Я знаю все.
.
 Так, наче прожила тисячу життів різних людей. Я знаю всі сюжети і сценарії. І також знаю, що страху нема. Він лиш видумка вашого розуму. Страх маніпулює вами, закриває вас у своєму маленькому світі.
.
 Ви їдете в Польщу заробити на нову ванну, а світа так  і не бачили. Ви не знаєте, що є щось більше, ніж скоротати своє життя у маленькому селі, робити так, як всі. Бачити фальш сусідів і сміятися фальшиво у відповідь.
.
Де людина готова за листя, яке впало на чужий город з його яблуні, роздерти на шматки. Люди, схаменіться, щастя не в матеріальному лиш, а глибше.
.
Кожен може стати принцесою, якщо захоче. Але люди не бачать, люди мають вуха, але не чують. Добре було написано в Біблії. Кожен вже давно зробив вибір. Зараз лиш пожинає плоди. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК