АНТИВІРУС


Людина мені написала, що по житті вона пунктуальна та швидка, але відповіді на мої питання виношувала в собі десь місяць. Чи більше. Настільки її розум був не готовий впустити душу. Тому слід все робити поступово.
.
 Коли  я читала відповіді, все для мене було очевидно, як два плюс два. Я так і сказала. Але не для тої жінки. Вона сказала, що мусить переосмислити інформацію. Бо це для неї щось нове. А для мене таке очевидне. Я показала їй її справжню. Бачу все, як на долоні. І бачу, чому саме такі випробування і дива відбувають у її житті.
.
  Я людина-сканер.  Я людина, яка бачить у  вас, де є ви справжні, тобто там, де говорить ваша Душа. І там, де вказує та диктує свої правила розум. Тобто він же наганяє страхи, сумніви, болі, докори сумління. То все робить він.
.
Ну от, наприклад. Вона хоче робити щось з глини, економіка їй зовсім не подобається, хоч пропрацювала вона на посаді 17 років. І розум їй же каже, що в неї нічого не вийде, що страшно, боїться почати. От це все каже розум. І вона його слухає.
.
 Слухає ціле життя і не може зрушити з місця. І тут така я з*являюсь і кажу їй правду. Розкладаю все на полички, вона починає задумуватись. І розум починає відчувати, що прийшов антивірус. Що ще трохи і йому буде кранти. Розумієте.
.
 Яка це все гра. Тобто уявіть на хвилинку, як ціле життя вами керує ваш же розум. І ви його жертва. Він закриває вас від вашої душі. Від того, що ви хочете робити і про що тихенько мрієте. Але все це ж може бути реальністю.
.
 Ота ваша мрія. Людині не просто так дається можливість мріяти і вірити. То як дороговказ, що можна вийти на правильний шлях. 
Шлях до себе. Я ваш провідник. Я покажу вам дорогу, дам вам поштовх, покажу вас збоку, покажу вас вам справжніх.
.
 Але чи будете ви готові кардинально змінити своє життя і то в кращу сторону. Чи залишитеся зараз з тим, що маєте. Ви маєте завжди вибір і величезні можливості, які просто у вас перед носом. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК