ПРОКИНУТИСЬ

Зараз ще напишу вам такі свої думки про наше правильне чи неправильне ставлення до грошей. Коли мені було дуже треба знайти себе, я йшла на консультацію і платила великі гроші. Я не питала, чи можна задарма. Я розуміла, що людина робить велику справу, витрачає свій час, живе в матеріальному світі, і їй теж треба оплачувати квартиру, купувати їжу.
.
Але є люди, які цього не розуміють. Які мають внутрішню образу на світ і хочуть все задарма. Або десь на чомусь попеклися по своїй же вині і тепер не довіряють нікому. Або постійно зациклені на тому, що у них нема грошей і не хочуть нічого змінювати, саморозвиватись, рухатись вперед.
.
Я аж тепер зрозуміла, що коли робила людям добро задарма, а людина не платила, то я робила гірше якраз їй, а не краще. Бо людина була не готова до таких внутрішніх змін, не готова була мінятися. Не ставилася до цього серйозно. Бувало навіть таке, що я читаю відповіді великі, потім наговорюю без пауз свій аналіз голосовим повідомленням, а у відповідь -  тиша. Тобто людина навіть несуїзволила мені написати дякую або ще щось. Ні, я не ображаюсь.
.
 Я це все пишу, щоб ви розуміли, як поводяться люди, коли вони не платять.  Значить їм це не треба, значить вони прийшли заради цікавості і думають, що все зроблять за них. Це ті люди,  які звикли звинувачувати всіх, тільки не себе. Але хіба це вірно.
.
 Саме ти маєш можливість змінити все, ти ж проживаєш своє життя. Але якщо ти хочеш лише лежати на дивані і дивитись в стелю, то лише твій вибір. І ти маєш лише те, що заслужив.
.
 Є люди, відповіді яких я читаю, і вони на дуже високому рівні духовного розвитку. Тільки їм бракує впевненості та віри в себе. І вони без зайвих вагань платять гроші за роботу, бо дуже вже хочуть знайти себе. Саме тому гроші є фільтром. Не якимось здирателсьтвом чи способом нажитись.Це фільтр того та показник, чи ти будеш мінятися чи далі хлюпатися у своєму болоті та на все нарікати.
.
 Якщо ти ще не готовий заплатити, значить  ще не час прокинутись, може у цьому житті, а може колись у іншому.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК