ВІРТЕ

Коли я тільки відмовлялась від всього м*ясного, мої батьки дивились на мене, як на ненормальну. Казали, що я помру, що я в секті. Але я нікого не слухала. Я робила те, що відчувала. І тепер, по 3 роках мого сироїдства, вони теж відмовляються від того.
.
Спочатку тебе не приймають, сміються, а потім йдуть до тебе за порадою. Знали, що я пережила під час чисток організму і клізмами, і травами. Дієвий метод - це тойчатка, пити полин, піжму та гвоздику. Вбиває хробаків як має бути. А ви думаєте, чого ви хочете постійно солодкого чи м*яса?
.
Вони живуть в нашому організмі і мусять поїдати те, що гниє в нас всередині. А ми навіть не підозрюємо, від чого всі хвороби. Я є живим прикладом людини, яка зцілилась, відмовивишись від м*яса та молока.
.
І вірте мені чи ні, то є ваше життя. Але моїм обов*язком є поділитись тим, що я випробувала на собі. Я експериментатор ще той. Але я знала, для чого я це роблю.
.
 Заради якоїсь вищої місії. Я знала, чому все детально описувала в щоденниках, кожен крок. Аби передати ці знання іншим людям. Аби пішла ланцюгова реакція. Ми переходимо в новий етап нашого розвитку, планета чиститься від бруду, від нечисті.
.
Ті часи вже близько. І лише той, хто знає, що Бог живе в серці, спасеться. Вірте. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК