МОЯ РОБОТА

 Я психолог-коуч. Я дарую людям позитив та мотивацію, віру в себе, впевненість. Я вже багато писала про свій шлях тут, у блозі. Ще напишу, що відчути, яка людина, можна навіть по фото. Енергетика відчутна.
🌿
 Ну якщо там голі сідниці і якісь незрозумілі картинки, то теж зрозуміло, яке мислення людина має. До психологів теж чи коучів, не всі ходять. А ті люди, які дійсно хочуть розібратися в собі та ніяких грошей не пожаліють. Я ходила, вірніше мала консультації по скайпу з психологом декілька разів. На тому етапі мені це було життєво необхідно. Як повітря.
🌿
 Але потім я вже перестала відчувати таку потребу. Той негатив з мене вивітрився, я  зрозуміла причину. І потім сама все побачила. Це, знаєте, якби ти вибирався на вершину. І бачив всю картину цілком. Сьогодні прийшов муж з роботи і я йому кажу, бо бачу все збоку, для чого йому була дана така ситуація.
🌿
 Для пропрацювання його закритості до людей. І я бачу поступ. Ніхто так не навчить, як саме життя. Так лясне по щоці, що почуєш нарешті. І це добре. Так має бути. Інакше людина не прокинеться. Моя місія - дарувати вам позитив і віру в себе.
🌿
І ще сьогодні мені відкрились очі. Вірніше я побачила наскільки людина може втратити себе справжню, втратити оту легкість, коли проблеми відходять. Наприклад, хтось не міг народити чи втратив дитину, і  коли за добрі заслуги все вдалося, потім починається друге коло спокус. Манія мати  бльше затьмарює розум. Ти робиш все на автоматі. Але навіть через екран телефону відчутна фальш. Я відчуваю ті енергії тепер, як ніколи. Та й ви також. Це щось неймовірне.  Мої слова важливі, я знаю. Бо нечасто зустрінеш людину, яка стане для тебе підтримкою. А знаєте чому, тому що я все це знаю із свого життя. Я знаю, як це. Я знаю, в якому становищі кожен перебуває. І як важко самому вибратися. Саме тому, люди, для цього вам і потрібні інші люди. Подати руку. А далі самі підете. Але як не вилізите хоча б одною ногою, то далі борсатиметесь ще довго. Я проводжу консультації, де визначаємо ваше покликання, як зараз кажуть. тобто те, що хоче робити Душа ваша, якщо ви не знаєте чого хочете. Ну і звичні консультації онлайн. Відгуки дивіться тут @put8ksebe 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК