УРОК

Сьогодні я мала черговий урок від життя. Воно мене лупить який раз, а я все не можу зрозуміти. Я теж вчуся. Вчуся, як і ми всі, у школі життя. І знаєте, ви все прекрасно знаєте, тільки не можете себе підняти через лінивство.
.
Підняти з дивану. А все через те, що бракує мотивації та підтримки. Бракує контролю, аби хтось стояв з нагайкою та змушував робити. Але робота над собою, то комплексна робота і ваше бажання. Ви маєте ну вже дуже сильно хотіти пізнати себе. Дуже. Без того ніяк. Але якщо ви самі не готові змінюватись, вірите у свої придумані шаблони та ілюзії, то нічого не вийде. Якщо вам зручно робити з себе жертву та страждати, я не в силах вас змінити, якщо ви цього не хочете.
.
Це все я пишу під впливом сьогоднішніх подій. Я говорила, мала таку собі консультацію з поляком. І я бачила його наскрізь, він був в шоці від моїх слів. Навіть сказав, що я крутий психолог. Хоч я все бачу інтуїтивно. Це мій дар. А потім я запитала, якби він назвав це, що я роблю.
.
 А він каже, що це якби підтримка, зцілення словом, альтруїзм, щира, безкорисна допомога на благо всього людства. І він був дійсно в шоці, що аж попросив перерву, аби переосмислити все, сказане мною.
Він і сам знає про свій талант, але не хоче ж сам його розвивати.  На кожне моє речення кивав ствердно “так”. Казав, що я вмію так підібрати слова та ще й в потрібний момент, що це капець. Ну я то вмію.
.
Я передаю словами те,що говорить до вас Бог. Така моя місія. Я лікую ваші Душі. Але нехай до мене йдуть готові люди, свідомі, які хочуть знайти справжніх себе. Бо інакше це буде даремно витрачений і мій час, і ваш.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК