ЗМІНИТИ ЖИТТЯ

Скажу вам так, що до роботи і глибоких змін над собою потрібна неабияка сміливість. І дійсно, якщо ви знайдете улюблену роботу, ви ні дня не будете працювати. То я вам кажу з власного досвіду. І немає значення чи є у вас діти, чоловік чи ви живете самі, ви ж постійно чимось займаєтесь, ходите на роботу.
.
Всі ми живемо у матеріальному світі і нам всім потрібні гроші як інструмент, як засіб до існування, а не сенс життя. І 90 відсотків нашого часу ми якраз проводимо на роботі і бажано, що те, що ви робите, вам подобалося.
.
 От запитайте себе, чи вам подобається теперішня робота, чи ви ходите, бо треба заробляти гроші. А тепер запитайте себе, що вам подобається робити найбільше і яка робота приносила вам радість, а людям користь?

Що це б було за заняття. Чи може ви б щось додали до теперішньої роботи, підкоригували, удосконалили. До нас приходить те, що ми хочемо, лише коли ми щось відпускаємо.
.
І я одразу бачу, коли хтось любить те, що робить. Я от не можу робити те, що не люблю. Це насильство над собою. А сканувати і  бачити людей наскрізь то моє, то мій дар.
.
 І я горю тим, що роблю. І з кожним разом я бачу, наскільки те, що я роблю, змінює людей. 
Я тепер чітко бачу, що мені подобається і що приносить задоволення, а що ні.
.
От одна учасниця минулого потоку марафону сказала, що не готова до глобальних таких питань, що не знає, що писати. Значить ще не час. Я всім даю можливість безкоштовно взяти участь. Приходьте, але чи ви захочете витягати відповіді з себе, то друге питання.
.
Тут неможливо нічого скопіювати чи придумати, бо все є на поверхні. В мене унікальний метод, такого ніхто не робить, і він працює. Але в тому методі результат даю лиш я сама, бо читаю все це я та аналізую я, передаю інформацю від вас через себе вам же.
.
 Це неймовірно.  Я, як канал передачі, як конект, як вай фай, називайте, як хочете. Бо я це бачу. Дайте це прочитати подружці чи сусідці, вона нічого так не побачить, с каже відповіді, як відповіді, але не для мене. 
Продовження в каруселі ➡️

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК