ПРИЙМИ

"І нехай світло проллється на твої плечі. Чи молодечі. Чи може старечі. Я буду з тобою. З тобою до віку. Я подам тобі води. Я не чутиму крику.
.
Бо ти любиш мене. Ти мене дуже кохаєш. Хоча не знаєш про це. Ти наче по світу блукаєш. Ти ховаєш свій біль.
.
 Прогинаєш всю спину. Полети у світ мрій. Полети. Я не згину. Я нестиму в руках своє світло надії.
.
Залишися зі мною. Занеси в свої мрії мого щастя шматок. Мого щастя уроки.
.
Я прошу, зроби тільки цей крок. Подивися навпроти. Я біля тебе тепер.
.
 Я біля тебе,ти чуєш. Я мов Ангел земний, а ти по світу мандруєш.
.
 І давай же колись ми зустрінемось двоє. Я притулюся тоді, і моє серце не хворе. Воно вірить завжди.
.
 Вона знає про казку. Я даю все тобі. Я даю тобі все. Тільки прийми.
.
Прийми це, будь ласка."
#пишусерцем8

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК