ЯК ЦЕ, ЧУТИ ЧЕБЕ?

Я хочу, аби  ви зрозуміли, що жоден психолог не вирішить нічого за вас та не дасть це такого ефекту, поки ви самі не візьметесь за себе. Походи до психолога стають залежністю, тому треба вміти вчасно зрозуміти, що вже такі зустрічі непотрібні.
🌿
А для чого вони взагалі потрібні? Щоби виговоритися, щоби почути себе. Саме це я і роблю. Маю інструмент, який допоможе почути себе та здобути омріяну впевненість. Я все роблю нутром, внутрішнім покликом. І нарешті роблю те, що завжди хотіла.
🌿
 Допомагати людям побачити себе збоку, мотивувати, вселяти позитив та віру в себе. Ми живемо, як в фільмах. Все так само. Але вибиратися з того болота треба самому. Ніхто нічого за нас не зробить, манна не впаде.
🌿
 Сьогодні я знову невипадково зустріла літню жінку, коли їхала в автобусі. І одразу відчула її світлу енергію. Мені подобається починати розмову з незнайомими людьми, стільки всього можеш дізнатись про них, і про себе. Це як коуч-сесія. І я тепер розумію, чому коучинг такий популярний. Бо людям завжди потрібна підтримка та підказка. Бо разом легше йти до себе, до цілей. Починати радикальне оновлення.
🌿
Пропрацювати всі болі, відпустити страхи. Повикидати все старе, почати шукати улюблену справу, оновити гардероб, зайнятись правильним харчуванням та почати займатсиь спортом, більше рухатись. Стати відкритою та відкинути страх. Я це все пройшла. Це моя особиста історія. Але найбільше я люблю допомагати людям почути себе, знайти те, що найбільше подобається робити, відкритись світові, і світ відкриється тобі.
🌿
Це те, що мене наповнює та надихає. І я це ладна робити навіть безкоштовно. Бо це настільки моє. Писати та говорити про головне. Про нашу Душу. Про пізнання себе  та прокладання тої дороги до себе. Про те, що заздрість, образа нас нищать. Що все у нашій голові.
🌿
 Робити все за покликом серця, бо якщо ти робиш не те, що хочеш, то рано чи пізно ти здасися. Але якщо ти гориш тим, що робиш, інші це бачать та йдуть до тебе. Робити те, що каже Душа, а не те, що треба .

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК