МІЙ ДОСВІД

Чому вони всі плачуть, від щастя плачуть. Гортайте карусель. Це всі учасники мого марафону з пошуку себе. Тобто не всі. Більше відгуків у профілі тут @put8ksebe . Але заради такого варто жити. А ще я вирішила поділитися з вами тими профілями, які колись на початку своєї дороги до себе допомогли мені.
.
Дали поштовх, стали підказкою. Я хочу, щоб ви знали про цих людей, адже вони роблять добру справу. Це спеціалісти і  з пошуку покликання і здорового способу життя.
.
Це був курс у Аліни, з якого почалася моя відмова від м*яса @ya.dusha , консультація з покликання у Насті @sandrutskaya, за яку я заплатила недешево, але варто було, і зараз вже я допомагаю людям знаходити себе. I консультація тут з покликання @razum.om
.
І зарядка та активність у Іри @ira.khristya.
.
 І марафон бажань у О. Бліновської @elena_blinovskaya
.
І коуч-сесія у Оксани @return.yourselfІ.
Фінансовий інтенсив  у Ярослави Яценко.
.
І метод 22 аркана завдяки @lifechudo
.
 І здоровий спосіб веганства та сироїдіння із @milorom
.
 І зцілення душі і тіла  @firststepdetox. Kниги Макса  Мо, Е. Толле, О. Короля @akchapters. Та ще багато інших. Світ дає можливості, використовуйте їх.  Дизайн людини @medicine_for_mind та свої характеристики @evolution.life_, асторологія @astro.lock
.
Я вклала у себе дуже багато. Але це все підказки. Відповіді завжди в мені.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК