СТАРТ 8 ПОТОКУ


Хто хоче приєднатись до наступного потоку інтенсиву “Знайти себе”, який триватиме сім днів в телеграмі, то пишіть.
.
Участь, саме участь безкоштовна.☝️☝️☝️ Спокійно собі приходите та пишете відповіді на питання. Але друга частина це я вся, моє відчуття людини і це найголовніше, бо мене ніхто не скопіює, саме я даю людям такі результати➡️ @put8ksebe
.
 Сьогодні цілий день читаю їхні кілометрові відповіді, розбираю почерк, шия болить, очі болять. І аж тепер, коли багато людей, я розумію, наскільки колосальну роботу я роблю. Я налаштовуюсь на вібрації людини, на її життєву ситуацію, а потім ще 10 хвилин говорю без жодної перерви в потоці, аби максимально точно передати все те, що я відчула.
.
І вуаля. Люди змінюються до невпізнання, на наступний день вже не пуста ава чи ава природи чи котика, а їхня фотографія. І така впевненість з*являється, що я просто в шоці.
.☝️☝️☝️
 І це все мій метод та я, як особистість. І мені є чим пишатись. Є. Я дійсно допомагаю людям, я змінюю, перепрошиваю їхню свідомість, і такими, як раніше вони вже не будуть.
.
 Якщо ви хочете статинарешті щасливим та змінити своє життя, то запрошую по своє щастя.
☝️☝️☝️
 Єдина умова участі — репост якогось мого поста і відмітка мене в сторіс, щоб більше людей приєднувались тва почули себе.
.
 Нагадую, участь безкоштовна🌹🌹🌹. Інтенсив триває тиждень. Якщо ви ще досі думаєте, то загляньте сюди➡️ @put8ksebe
.
 І я подивлюсь, чи будете думати. Але якщо і далі хочете прокрастинувати і киснути, то не приходьте. Нам завжди дається вибір. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК