Я НЕ ШУКАЮ ВАМ ПРИЗНАЧЕННЯ

Я не зроблю нічого за вас. Хтось ходить до когось, аби йому сказали його призначення та що він має робити. Але ж ми не роботи. Чому ми завжди звикли, що хтось має вирішувати за нас. А якже наша воля та наші бажання. Ми все робиом на автоматі, що навіть не помічаємо своїх істинних бажань. Нам все нав*язують зовні.
🌿
 Душа плаче, вона не хоче, вона відчуває, що щось не так. Так само люди йдуть до мене шукати себе і думають, що я причеплю якийсь ярлик і скажу "вам бути тільки тим і тим, робити те і те". Я вам показую себе збоку, даю віру та надію, показую, що ви самі знаєте , що є вашою сильною стороною. Те, чого ви хочете і є вами. Вам просто не вистачає впевненості. Ви думаєте, що це все міраж.
🌿
 Що ви собі це приудмали. Але коли хтось розкладе вам це все по поличках, покаже вашу істинну суть, ви в шоці від почутого. Бо ви це і так знаєте. Кожен має керуватися тим, що відчуває він саме, а не хтось.
🌿
Це невірно ушкатив ідповіді у книжках чи тренінгах, а лиш у собі. Бо відповіді лише у вас. Ви все давно знаєте, але не можете себе почути. А я даю змогу якраз почути голос власної Душі. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК