ТАНЦЮВАЛА

Я увімкнула музику і почала танцювати. До мене підключилась донька. Неймовірна музика. Я ще ніколи так себе не почувала. Легкість. Ти робиш це для себе. Ти звільняєшся від всього непотребу, який тобі вбили голову роками. Мій чоловік не витримав.
🌿
Він дивувався, що зі мною сталося. Я ж ніколи так не робила. А тут просто хотілося танцювати. Так, як відчуваю. Він не витримав. Його вібрації. Я черпала радість із середини себе. А він швидко побіг робити піцу. Бо це його джерело радості.
🌿
Штучне джерело. Так само, коли нервував, одразу побіг за цукеркою. А я вільна. Вільна від стимуляторів. Того, що дає миттєве щастя.
🌿
 Він побіг підносити свої вібрації, бо не витримував моєї радості. Бути тут і зараз. Це щось. Неймовірне відчуття. Бо ти знаєш, що на своєму місці. Ти нарешті знайшов улюблену роботу, пізнав себе. Хоча ще багато чого треба пізнавати. Безкінечно. Але це щось.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК