ДОПОМОГА

Дійсно, за допомогою треба йти не до книг, порадників, а до живих, реальних людей. До тих. хто пережив щось подібне і знає, як вибратися з тої ями. От дивіться, я знаю, як якісно та в найкоротший термін вивчити польську,  я знаю, як вийти з глухого кута, в який ми самі себе і заганяємо. Я знаю, як це шукати себе, питати у всіх поради, злитися на себе, не слухати себе, знову злитися. А все тому, що я була слабка, що піддавалась, не проходила уроки, думала, що хтось знає краще за мене.
🌿
Я знаю, як це вислуховувати критику та заливалтися сльозами від безсилля. Я знаю, як це обирати свою другу половинку та терзати своє серце перед доленосним вибром.  Я знаю, як це бачити те, чого інші не бачать, та не знаходити підтримки серед найближчих.  Я знаю, як це - намагатися змінити весь світ, не змінивши себе. Я знаю, як це підлаштовуватись під когось. Я знаю, як це перекладати відповідальність за своє життя на інших. Я знаю, як це, не мати своєї думки.  Я знаю, як це - залишитись наодинці без підтримки .
🌿
 Я знаю, як це  намагатися всім вгодити, лиш не собі. Я знаю, як це робити те, що не просять та не цінують твожї доброти. Я знаю, як це стати самостійною лише в 23. Я знаю, як це народити дитину, заїдати депресію солодким та пончиками та всім заздрити. Я знаю, як це. І я якщо я це пишу так відверто, значить це я вже пропрацювала. І згадую, як далекий кінофільм. Воно більше не мучить мене. І я знаю, що довго до цього йшла. Аби зараз це писати.
🌿
 А все тому, що я хотіла це написати, я хотіла це пережити, аби зараз могти поділитись з тими людьми, які перебувають в такому становищі, як тоді була я.  І я знаю, як прийти до себе. Я знаю, як це бачити людей наскрізь, бачити кожну емоцію. Бачити, коли лукавлять, а коли щирі. Але це їх вибір, не мій. Я знаю, як це - любити всіх, навіть тих, хто не любить тебе. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК