НЕ ХОЧЕ

Реальна ситуація. Вона вміє бачити прекрасне, підібрати ракурс, фотографувати, обробляти фото. Але вже вдруге за неї вирішують батьки. Уже один диплом лежить на полиці та припадає пилом, так само так буде лежати інший — бухгалтера. Навіщо? Втрачений час.
🌿
 Гине дар. Талант. А все через те, що батьки вершать долю. То вони обирають, що краще. Але ж дитина то не власність. То особистість, бажання та душевні пориви якої треба поважати та дослухатись. 
Якщо ви не можете визначитись, чим вам займатись, то поставте собі питання — а щоя  можу дати світові, чим я можу бути корисним іншим людям. Дайте собі відповідь і на питання — що для мене найважливіше в житті?
🌿
 

Ось тут і розкриються ваші основні цінності. Моя робота дає плоди. Пані Наталя, яка брала участь в інтенсиві, тепер почала малювати такі гарні малюночки для дітей. Взяла і закрила в собі такий талант. І ще я бачу в загалі в ній зміни. З*явилась нова сонячна ава, а раніше були квіти.
🌿
 Нерідко ми боїмося в соцмережах виставляти свої фото, писати своє ім*я та прізвище. Чому? Ми не любимо себе? Я то рідко даю свої фото, бо мені в пріоритеті тексти. Я писака. Я багато пишу. Я не б'юті-блогер. Я даю людям те, що можна побачити очима Душі.
🌿
 І ще дійсно я вам скажу, що коли не бачиш, а лише чуєш голос, то ти не відволікаєшся на макіяж, одяг, зачіску, міміку. Ти повністю сконцентрований. І так само я вам завжди кажу писати від руки, проговорювати вголос усі свої болі та переживання. І відпускати.
🌿
 Повторювати собі, що ви себе любите, що ви сильні, гідні мати життя мрії. Сформуйте нову звичку, привчіть мозок мислити позитивно. Він все може. А якщо маєте питання, то пишіть на вайбер 0979809292.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК