ЕНЕРГІЯ

Наша помилка, що ми постійно намагаємося підлаштуватися під інших. ЗАбуваємо про себе. А ще наша реальність залежить від ніших думок. Тільки дозволиш собі скотитися в негатив, як все руйнується довкола.
🌿
А якщо мислиш позитивно, відкриваються перспективи і можливості. Віра творить дива. Головне не здаватись. Ви і так все знаєте. Я просто озвучую ваші думки. Я відкриваю очі на життя, говорю не високими матеріями, а так, як думаю. Я передаю знання, які є у вас.
 Хтось зрозуміє, а хтось зрозуміє пізніше. Коли прийде час.
🌿
  Я можу писати за день десять постів.  І я пишу, коли відчуваю потребу. Я отримую задоволення від свого письма, бо передаю знання.  Навіть  у слові є енергія.  Наповнюйтесь хорошими думками, і все буде добре.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК