ЯЕ ЕМОЦІЇ КЕРУЮТЬ ВАМИ?

Коли ви щасливі та усміхнені, то всі довкола такі. От я вам зараз на прикладі покажу, як емоції керують вами, вірніше ваші думки. І чому саме пісні та фільми зупиняють хід ваших думок.
🌿
 Правда після перегляду фільму стає так добре та весело на душі, з*являються якісь мрії. От ви сидите вдома на канапі, і до вас приходить ідея. Зробити це, намалювати картину, записатися на танці. А потім йде блок у вигляді думок - "А то треба багато грошей, а то ніц не вийде, а я вже застарий".
🌿
 І так по колу. Це все ваші думки. А треба брати і робити, перти, як танк. Так люди і вгрузають у  рутину, роблять кожного дня те саме, блокують себе. Чим далі, тим гірше.
🌿
 Треба мати велику силу волі, аби вибратися з того всього. Музика витягає, розмови з людьми витягають, фільми, подорожі, прогулянки на природі. І я не жартую, пишіть від руки. Просто напишіть питання, на яке хочете дати відповідь або поговоріть на цю тему з кимось, і ви побачите, що легше стане. Проба нічого не коштує.
🌿
 Я запитала одну мою підписницю, кого вона в мені бачить найбільше. То почула, що мотиваційного оратора. А що скажете ви? І правда ж, коли ви читаєте, то більше увага концентрується, а прослухати відео не завжди є час.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК