ДЕ ЗНАЙТИ ЧАС

Інколи так добре побути наодинці з собою та ні про що не думати. ЧОМУ у нас постійно не вистачає часу? Бо ми постійно кудись будемо, а самі не знаємо де.
🌿
 От подивіться на себе ЗБОКУ. Наче голова то скафандр, а довкола повно мух, тобто думок. І вони збивають. Увага розсіюється, ти маєш зробити повно справ, а в результаті не робиш нічого.
🌿
Я вам подам конкретний приклад, як контролювати емоції. Сьогодні дитина встала після сніданку і почала плакати ні з того, ні з сього. Мене це почало дратувати. Раніше я б накричала, сказала, чому плаче і так далі.
🌿
 Але зараз я сказала собі, що просто зміню тему. Я просто не реагувала. І дитина миттю заспокоїлась. Я пригадала, так було і в мене в дитинстві. Чим довше я плакала, тим сильніше мама кричала.
🌿
А якби мама була спокійна, то і я б перемкнула свою увагу. Нам треба вчитися керувати своєю увагою, усвідомлювати, чому ми злимося, кричимо і що це нам дасть та нашим оточуючим. Якщо змінилося ми, то ЗМІНИТЬСЯ весь Світ довкола.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК