ПРОСТОТА

Ну киданув вас хлопець, зрадив, ну і шо. Тепер шо ціле життя страждати і згадувати до кінця своїх днів. Та відпустіть то все. То убв урок. Для вас і для нього. Треба рухатись далі, а не постійно марудити. Ви мали навчитися не бути такою наївною та навчитися розбиратися в людях. Бачити, що є люди щирі і не дуже. То як головоломка. І все. Ви зіграли свою роль. Чим більше будете розмусолювати, тим важче буде.
🌿
 Я знаю, шо нема з ким поговорити. І я спеціально пишу шо. Бо деколи так говорю в житті. Мені завжди подобалося, як говорив Кузьма. Він був простий, як шкарпитка. Нічо з себе не корчив. І люди до нього тягнулись. а зараз шо. Дедалі більше людей бояться бути собою. Вдягають маски. В сторіс та у відео всі такі гарні, усміхнені. А в життівсе так само, як у всіх. Але є і такі, які чи на відео чи вживу є самі собою, і їм байдуже, що подумають інші. Бо вічно грати роль не вийде.
🌿
 Рано чи пізно життя вдарить по голові і скаже, що щось не так. Тоді ви почнете задумуватись. Ставити собі питання про сенс життя і чому все так. А поки все добре, то і питань не виникає. Саме тому нам і даються випробування, аби почати ставити собі питання та починати розгадувати загадку. Загадку довжиною в життя.
🌿
 Є люди, яким зараз непотрібне те, що я пишу. В нихс вої рутинні турботи. Встати, зварити їсти, ще щось. Але прийде час, коли вони почнуть мене помічати і те, що я пишу. Бо саме страждання, хвороба, самотність, еміграція, нерозуміння і сторони оточуючих штовхають до пошуків себе. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК