НЕ ОДРАЗУ


Я шукала відповіді, хто я. Нещодавно говорила з дівчинкою. Одразу відчувається тяжкість в її голосі, я почула якийсь блок. І виявляється, що мати  не приділяла уваги, залишала малу дитину на цілий день в садку, а сама займалась своїми, не надто хорошими  справами. Однією розрадою була бабуся.
🌿
 Навіть не було з ким поговорити. Ані подруг, а ні тата  поруч. Я відчуваю, що ми зустрілись невипадково. Вона на початку розмови навіть не могла вголос говорити про свої болі. Але я її змусила. Змусила сказати це вголос та відпустити. Я знала, що це спрацює.
🌿
 З її життєвої історії можна книгу написати. Про життя кожного з нас можна знімати фільми. Якщо ви зараз працюєте на ненависній роботі і раптом зрозуміли, що проживаєте не своє життя, не треба одразу все кидати, не підготувавшись до нового життя.
🌿
Спочатку зрозумійте, пізнайте себе, чим вам найбільше подобається займатись, щоб ви хотіли робити. Я от якраз даю людям поштовх почати нове, щасливе життя. Треба тільки письмово відповісти на питання та послухати моє голосове повідомлення. І почнуться зміни @put8ksebe .
🌿
 Є повно віддалених професій. Можна за кілька місяців здобути нову професію, непогано заробляти та подорожувати по світу, якщо захочете.
🌿
Тільки спочатку треба підготуватись, назбирати грошей на навчання, помалу рухатись у потрібному напрямку. І коли вже буде зроблено перший потужний ривок, звільнятись. Не зупинятися у розвитку.
🌿
 Можна все зробити. Потрібен ваш час, дія та бажання. Навкруги повно можливостей, і їх дають якраз люди. Які є підказками та посланцями від Всесвіту. Важливо лиш не прогавити шанс та йти за внутрішнім голосом, покликом Душі. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК