ЛЮДИНІ ПОТРІБНА ЛЮДИНА

Коуч веде ва сза руку до себе. Коуч ваш друг. Прсто це такий термін. Аби було чіткіше розуміння, що це за людина. Я все це і так знала, але, аби впевнитись, пішла вчитися в американську академію коучингу. Потім онлайн школу психології, практики арт-терапії у Олени Тараріної, думаю, ви всі її знаєте.
🌿
 Сотні прочитаних книг, сотні тренінгів, та вебінарів. Шлях був довгим, але воно того вартувало. Аби знайти той метод, який відкриває очі та дає поштовх людям прийти до себе, початив ласну справу, працювати скільки та де хочеш. Усе можливо.
🌿
 Лише сконцентруйтесь на цілі та дійте. І не довзоляйте нікому збити вас з вашої дороги. Ніхто не знає краще за вас. Аби почути себе, треба, аби хтось вам ставив питання і саме ви відповідали вголос. Бо тоді ви себе чуєте. Або ж самому писати від руки. Так теж встановлюється зв*зок із своєю Душею.
🌿
 Треба концентрувати свою увагу. Куди вона - туди й енергія. Різні ситуації - це випробування того, чи будете ви спокійні чи будете реагувати на зовнішні подразники. І та сиутація буде вам даватися стільки разів для пропрацювання, аж поки ви не усвідомите, для чого. Щоб просто ви були спокійні.
🌿
 Саме тому потрібна людина, до якої ти завжди звернешся за порадою. Так убло і в моєму випадку. Тепер вже я, як коуч, працюю з однією жінкою, яка присилає мені голосові повідомлення в телеграм, якщо відчуває, що їй потрібна підтримка та думка збоку. Вона, при розмові зі мною чи записві голосввих повідомлень, сама ставить питання і сама на них відповідає.
🌿
Якби мене не було, кому б вона говорила. А так сказала вголос і стало легше. Людині завжди потрібна інша людина. Аби втишити внутрішній монолог та сконцентруватися на тому, чого ти дійсно хочеш. Або ще раз кажу, писати від руки. На таких інтенсивах я якраз вам даю потужний поштовх. Потужний. Відгуки маєте тут. А в каруселі мої сертифікати,ц е так, для галочки. Бо я це все і так знала, в мене колосальний життєвий досвід. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК