ЗВ'ЯЗОК

Знаєте, розповім вам, як я сьогодні втратила зв*язок із своєю Душею. Мені завжди подобалося вибирати красиві картинки з інтернету, квіточки, море, природа.  Це мене надихає та окрилює. Але я знову піддалася. Я почала слухати інших, питати поради у підписників, як краще.
🌿
 Але справа в тому, що кожен думає по різному і ти не знаєш, що робити, ти впадаєш в паніку та ступор. Підбирати по кольору картинки, робити написи, для мене це штучно, по шаблону, я роблю так, як відчуваю серцем.
🌿
 Але це мене навчило, дало життєвий урок не піддаватись та слухати себе. Хто бачить серцем. Той і так читатиме мої пости і читатиме все підряд. Бо я пишу про найголовніше, про Душу, голос якої ми губимо в щоденній рутині. І я рада, що є люди, які бачать серцем.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК