ЩО МЕНЕ ПРИВЕЛО ДО СЕБЕ?

Чому питання настільки дієві? Бо вони концентрують увашу увагу і ви, хочете того чи не хочете, маєте дати відповідь. У першу чергу собі. Якби мені тоді на консультаціях не дали тих запитань, я б не дізналася про себе багато нового. Та дівчина мене показала збоку. І це чудово, коли є такий дієвий метод.
🌿
Але я його переробила під себе. Я зрозуміла, що наш мозок, як тренажер. Як його навчиш, яку звичку йому даси, так воно і буде. Тому ми так звикаємо до чогось одного і не можемо вирватись з замкненого кола. Саме тому лише найвитриваліші доходять до кінця. Коли ти звикаєш щодня розмовляти сам із собою, бути в спокої, тиші, наодинці. Ти пишеш і залишаєшся в потоці. Саме тому напсиання творів рятувало мене від депресії на еміграції. Хто не знає, мені 27 і я живу у Польщі.
🌿
Так вже склалося, що життя мене закинуло сюди. Може для того, аби на власному прикладі показати, що можна вирватися з маленького села, нарешті в 23 стати самостійною та самій вирішувати, що робити із своїм життя. Я залишилася наодинці і зрозуміла, що самотність дає відповіді. Мені наче очі відкрились. Тобто всі чинники вплинули, аби я це зрозуміла. Еміграція, народження дитини, чужа країна, душевне потрясіння.
🌿
Мене наче життя щоразу лупило по щоках, аби я прийшла до себе. Аби зрозуміла, що вгрузла в болоті і не знаю хто я та звідки. Я почала експериментувати, шукати відповідей. почала ділитися знаннями своїми з польської мови. Ось мій профіль, де я її навчаю, може кому буде потрібно.
🌿
 Я зрозуміла, що була аж надто закрита та жила в своєму ілюзорному світі, що хочу розмовляти з людьми, ділитися своїми думками. Своїм баченням та поглядами. І як це прекрасно, зустрічати своїх людей, які розуміють з півслова. Це неймовірні відчуття.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК