ЯК ПОЧУТИ СЕБЕ

Важливо концентруватися на цілі та йти до неї, попри невдачі. Перший раз не вийде, другий, а за третім все покотиться. Тільки треба навчитися терпінню. Це теж навик. Ціле мистецтво. Не зважати на те, що скажуть. Бо ми ж самі і себе блокуємо своїми думками.  Я знаю, ви вже втомились від однакової подачі інформації та реклами.
🌿
 Але я кажу все з власного досвіду. У мене своя історія. Я прожила це все на собі. Я була ходячим овочем, лялькою, яка дозволяла собою керувати. Я сама винна, бо була сліпа, бо не бачила світу довкола. Увага була сконцентрована лише на одному. До мене приходили постійно підказки, але я їх теж не бачила. Жила на автоматі. Робила те, що казали. Без власної думки. БІгала за порадою до всіх, тільки не до себе.
🌿
 А потім нарешті зрозуміла, що все я ітак знаю, але себе не чую. Саме тому я даю питання і ми відповіді шукаємо у вас,у  вашому серці. Я перепробувала різні методики пошуку призначення, сильних сторін чи намагання почути голос своєї ДУші. Я пробувала і нумерологію, і гюмен дизайн, і школу Марії Хмєльовської, і консультації з визначення покликання, і ще якісь методики астрологічні. Все. Але там були лише підзказки, загальний опис. Ніхто ж не знає, яке в мене життя і щоя  мала пережити.
🌿
Ніхто. Я сама знаю, чому зі мною відбувалося те чи інакше. Всі ці знання в книгах, фільмах, ще десь. Вони все плутають, всі відповіді знаємо лише ми. Тільки ми. Ми самі дуже хочемо, але не віримо в себе. Ось тому нам так бракує підтримки, віри, мотивації. А ми все можемо. Просто треба брати і робити. Але як себе змусити. Саме тому людині потрібна людина, яка дасть руку допомоги. Яка це вже пройшла, прожила. Я так і зробила. Не мовчати мені ж, правда.
🌿
 Я хочу ділитися з людьми тим, що знаю. Я так само живу у матеріальному світі, як і ви. Я пізнаю свою Душу, себе через цей матеріальний світ. Я вчуся жити, але я тепер сама керую своїм життям. Я сама створюю собі правила, я переборюю страх, я йду в нього. Я мотивую вас та показую вам, як прийти до щастя. Бо всі так його прагнуть.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК