ПОЧУТИ

От чому я не шукаю вам призначення. Я допомагаю краще зрозуміти себе, пізнати себе на даному етапі, зрозуміти свої істинні бажання. І зазвичай, це потрібно людям, які у безвиході і не знають, куди рухатися далі. а ще це потрібно людям, які активно ведуть діяльність в інстаграмі чи в інтернеті. Вони пробують, експериментують, і декому щастить, вони натрапляють на те, що їм подобається робити.
🌿
Вони це роблять. Отримують небачений відклик зі сторони підписників, і досягають успіху. Бо люди все відчувають, вони відчувають, що людина айфує від того, що робить. І всі рівняються на неї, всі починають досліджувати,я  же вона досягла успіху, якими методами, щоб зробити те саме. Але забувають про одну річ. Що всі ті відчуття того, що хочеться робити, у кожного різні. У кожного своя дорога до успіху. Просто треба взяти свою модель.
🌿
 А шлях цей почати із розхламлення будинку, відпустити все, викинути, відкритися новому, повірити в це. Заздрість  є для вас перевіркою, чи ви готові до успіху. Чи не втратите голову, коли з неба впаде мільйон. Чи будете такі ж спокійні, якби там було 10 гривень. Це довга дорога самовдосконалення, самодослідження. І найважливіше, що ми маємо - це наша Душа,і  саме з нею потрібно працювати, вчитися слухати її. У мене є ряд питань, які наближать вас до улюбленої роботи чи справи мрії, а також і до себе самих. Є і інші питаннЯ, які розкриють всю вашу суть.
🌿
Відповідей не треба шукати денде, вони саме  у вас.  Лише у вас. Я пропоную вам дієвий метод. Але ви прийдете до мене, лише коли будете готові. Коли життя притисне і треба буде щось змінювати. А поки є фальшива стабільність. Людина тішить себе саму тим, що всі так живуть і їм добре. У кожного свій шлях розвитку. І кожен відповідає за себе. У вас же є можливість обирати, оюирати те життя, яке ви хочете мати.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК