ВЧИТИСЯ

Де брати впевненість та робити? Якщо ви впевнені у тому, що те, що ви робите,  подобається вам та принесе велику користь людям, якщо ви впевнені у якості своїх послуг, то тоді якраз з'являється впевненість.
🌿
Бо ви знаєте, що віддаєте, що не робите заради грошей, а заради чогось більшого. Але якщо людина навіть не знає, чого хоче, то про яку впевненість може йти мова. І не треба карати себе через помилки.
🌿
Бо це досвід. Нехай і невдалий. Але він показує, які шляхи треба оминути, а де проявити напористість. І це нормально знати, чого ти хочеш. Ненормально, не знати.
🌿
 Я думаю, ви помітили, що творчі люди якісь не з того світу. Бо вони цілком у своїй творчості, захоплені тим, що творять, і отримують від того задоволення і це видно. Видно одразу тих людей, які люблять те, що роблять.Від таких людей ми ВЧИМОСЯ.
🌿
Від кожного, хто нам зустрінеться, ми ВЧИМОСЯ. Ціле життя ВЧИМОСЯ. ОСЬ ЦІ свої думки я пишу не тому, що треба зробити пост. А тому що хочу, воно йде із мене.
🌿
І я не дивлюсь, о котрій годині робити, коли найбільша активність. Я роблю це за покликом серця. Я творю і мені це подобається. Я ЗЦІЛЮЮ та надихаю словом, ПОКАЗУЮ дорогу до себе, даю поштовх почати ЗМІНИ у собі.
🌿
І не треба ЗАЗДРИТИ людям, гірше буде нам. Слід від інших вчитись, брати приклад, та конкурувати лише з собою.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК