ЗАВДАННЯ БАТЬКІВ

Дійсно, завдання батьків бути підтримкою та опорою для дитини, вміти слухати, вміти підтримати, вміти розмовляти.  Навіть якщо важко знайти спільну мову з ними, змінювати нікого не треба, бо це і так нічого не дасть. Любити, але н едозволяти втручатися у ваше життя. У кожного своя голова на плечах. У кожного свої життєві уроки. І в тому ми унікальні, що скільки людей, стільки думок. Ще з приводу того, чому я всім раджу писати саме від руки. Недавно чоловіка змусила. Він верещав, що не хоче, не вірить. Але не міг прийняти рішення.
🌿
Я дала йому картку паперу і ручку. Написав. Написав. І був приємно здивований. Відповідь прийшла. Від його Душі. Якщо вас терзають душевні рани, почуття провини, жалю, болю. Пропишіть те все. Напишіть все, що думаєте про себе, все, що вас мучить і ви не можете сказати вголос. І спаліть той листок. Воно поможе. Щодо мене, найкращий спосіб побачити вас збоку,ц е читати ваші відповіді. Бо коли вживу задаєш такі серйозні питання, людина не знає, що казати і так і каже "Не знаю".
🌿
А треба поступово. Ви маєте бути готові. Тому я працюю через питання, пишете, фотографуєте, я читаю і кажу голосове повідомлення. Або якщо це вже критична ситуація, крик душі, тоді консультація вживу. Тобто розмова онлайн. В мене є цілий відеокурс "Шлях до себе", де я на відео даю вам питання і кажу що і як робити, або ж просто скидую вам список питань і ви пишете. Відрізняється ціною та наповненням. Відгуки можете побачити тут @put8ksebe

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК