ЕМОЦІЇ ТО НЕ ВИ

Не має значення освіта. Це не клеймо, що вам до кінця життя треба відпрацювати, бо ви вивчились і шкода. Це ваш навик. Але якщо душа прагне чогось іншого, то чого ви себе стримуєте. Дійте. Я знаю, нелегко, бо нема підтримки, опори, руки допомоги.
🌿
Мені люди таке говорять, що не сказали б рідним, найближчим. Бо не можуть, їм стидно, їм жаль. Вони постійно ставлять собі перешкоди та придумують тисячі відмазок. Це все говорить ваш розум. То не ви. Ви слідкували за своєю увагою. От скільки разів ви говорили з кимось, а самі літали над хмарами. Ви не були тут і зараз. Що може повернути вас до себе -  спорт, зарядка, душ, подорожі, класична музика, прогулянка на природі, творчість, позитив.
🌿
Хтось боїться бути візажистом, бо думає, що багато не заробить. Чому ви постійно думаєте? Дійте, експериментуйте. Завжди будуть люди, яким будете потрібні ви. Які прийдуть до вас.  Якщо ви будете робити те, що любите. Люди не сліпі, вони бачать щирість.
🌿
 Повірте. Всі. І наркомани, і алкоголіки. Всі бачать щирість. Тільки виключіть ваш розум тими методами, які я назвала. Суспільна думка має на нас колосальний вплив. Але вона — то не ми. В нас є свої бажання. Якщо ви народились в ямі в Сибірі, невже ви маєте ціле життя там прожити, бо то ваша батьківщина.
🌿
 Ви ж можете обирати комфортніші умови для проживання, чи не так. Подивіться на мене, я жив у в Польщі, далеко від дому , і вже не плачу, не тримаюся маминої спідниці. А колись боялася за хлібом в магазин вийти. Страх — то наш найлютіший ворог. Хочеться щось зробити, то зробіть. Але при цьому вимкніть розум. Він точно не ви, повірте мені. Ним можна навчитись керувати, якщо правильно концентрувати увагу. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК