ЗУБИ

Скільки мені довелося пропрацювати. Скільки побороти комплексів та фальшивих упереджень.  Я можу себе показувати на відео, не боюсь, як раніше, записати звичне сторіс. Але просто не хочу цього робити.
🌿
Не хочу  і все. Не тому, що боюсь. Просто мені комфортно і добре писати ось такі послання. Бо Душу видно у слові.  Колись я хотіла рівняти зуби. Ходила до купи лікарів, і кожен казав щось інше. Я втомилась. Я зрозуміла, що робила це не для себе, а для когось. Бо переживала, що скажуть інші.
🌿
Але ж мені так комфортно, я себе таку люблю та приймаю. То чому я маю йти проти себе? Значить я перестаю слухати себе, правда? Знову підлаштовуюсь. Той, хто знає мене особисто, знає, яка я людина. І йому все одно, бо він бачить в моїх очах чи в голосі, словах мою Душу.
🌿
Гармонія тіла і Душі. Але, може, мені дане було таке становище, аби я показала, що можна себе приймати такою, яка ти є, і любити. Бути відкритою до людей та щирою. Бо кожен відчуває щирість. Кожен. Навіть найзатятіший песиміст. Бо він і є щирістю та любов*ю. Просто забув, хто він та звідки. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК