БІЛА ВОРОНА

Я мала це пройти. Я мала пройти еміграцію, сувору маму, декрет, пошуки себе. Я мала на своєму прикладі показати, що можна подолати страх, комплекси, криві зуби, невпевненість та стати відкритою до людей, до світу. Знайти улюблене заняття, дозволити собі мріяти, діяти.
🌿
 Реалізовувати те, що колись боялася робити. Нарешті отримати свою думку.
А ще про день Валентина. Той день має бути кожен день. Кожен день робити собі свято. Любити один одного, обіймати, цілувати. Я була на тотальному дні саморозвитку і кажу вам, що реально звідти вилізти.
🌿
 З тої багнюки, повірте. Бути незалежною від думки батьків та оточуючих. 
Відстоювати свою думку.  Той досягає успіху, хто робить все щиро, робить Душею та серцем. 
Я можу допомогти вам почути себе справжніх,прибрати блоки, шаблони, страхи.
🌿
 Повірте, я можу. Але ви маєте бути готові, свідомі, хотіти тих внутрішніх змін. Інакше не вийде. 
Побути наодинці з собою теж корисно. Не підлаштовуватись, не боятись бути білою вороною. Таким, як всі. Бо всі різні. Кожен знайде своїх  людей. Всі не вгодиш, і не треба. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК