ПИТАННЯ

Коли я скидала Василині @lyna_pets питання з пошуку себе, на які вона мала відповісти письмово від руки, вона спершу, як і всі, поставилася до цього скептично.
🌿
 Але потім зрозуміла, що це спосіб відкритись, бути відвертим самому з собою. 
А коли слухала моє голосове повідомлення, то плакала. Я вже до цього звикла, бо маю в цьому досвід. Їй саме тоді це було потрібне, я відчувала, і так склалося, що наші шляхи перетнулися.
🌿
Вона саме ставила собі питання про те, чи те, чим вона займається, їй на 100 відсотків подобається. Питання були в голові, але відповіді не приходили. Аж поки вони не сіли на папір. І я їх не озвучила. І вона не почула та не повірила.
🌿
 З того моменту я бачу у ній підйом впевненості. Пости стали сміливіші, фотографії яскравіші. Вона зробила стрімкий поштовх до себе, бо почула нарешті голос власної Душі. Який я озвучила в голосовому повідомленні.
🌿
 Це дієвий метод. Сісти і  писати. Але ви не бачите себе збоку. Хаос в голові. А я наводжу там лад. Розкладаю по поличках. Ви ж зовсім не знаєте, чого хочете. Саме ви. Живете для інших.
🌿
 А про себе забули? Про найцінніше. Про себе. Про свої бажання. Про свої прагнення. А якже та любов до себе. Вона проявляється у всьому. У ставленні до себе, у речах, одязі, який ви носите.
🌿
Мені пише дитина, яка стидається того, як одягається її мама. Вона хоче бачити її красивою, але мама не любить себе. І її не змусиш полюбити, аж поки вона сама до цього не прийде. Зміни треба починати з себе. Ми втрачаємо можливості, які дає нам життя, через те, що забагато думаємо.
🌿
 От дивіться. Їдете ви в маршрутці. Розговорились, сподобалась вам дівчина, прямо Душа відгукнулась. Але розум каже, що стидно брати номер телефону, а Душа каже “Бери, бо більше її не побачиш, то твій шанс”.
🌿
І от ви вагаєтеся, вибираєте між тим, що робити. І від того вибору залежить ваше життя. А треба не боятися, а діяти. Як дитина. Йти за покликом серця. У кожному є Світло. Тільки треба його побачити очима Душі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК