ЗМІНИ

Як же я люблю те, що роблю. Я люблю дивитися на зміни людей. Як після роботи зі мною у них горять очі. Погляд сумний, апатія, брак впевненості та підтримки.
🌿
А тепер погляд сяє. З'явилась мрія та мета. Я заряджаю вас чудодійним енергією, яка перевертає всесвіт. Ви нарешті ЧУЄТЕ голос своєї Душі. Це так, якби вам відкрили очі, а до того ви спали.
🌿
 Я це бачу, бо люди знімають сторіс, відкриваються, починають займатися спортом, сповільнюють ритм життя, відкриваються людям, не бояться змін, не бояться пробувати.
🌿
 Вистачить лише послухати моє ГОЛОСОВЕ. Тої людини, яка знає про вас все, не бачачи  жодного разу вживу. Просто ви пишете від руки і я там все бачу.
🌿
Я бачу вашу Душу. Я бачу те, що навіть ви не знаєте про себе. Але все інтуїтивно відчуваєте. Я даю вам крила. І тут вони, якщо ви не вірите моїм словам. Просто клікніть сюди➡️ @put8ksebe 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК