Я НЕ ВІРЮ

Мені так хочеться обійняти всіх тих переляканих чотирнадцятирічних дівчаток. Бо я такою була. Я жила у світі, від якого страждала Душа. Я не мала підтримки, мене ніхто не розумів. То лише згодом зрозуміла, що то не я не така. То просто світ не такий.
🌿
 З кожним життєвим ударом  я починала прокидатися все більше і більше. І я вдячна за ті уроки. Здавати державний іспит в університеті Франка із закритими очима. Я ж не вміла списувати. А чомусь хотіла все здати і знати ідеально. Я ж відмінниця. Не тому, що хотіла. А тому, що треба. Але кому треба і навіщо.  Я не знала, чому вчилась відмінно.
🌿
 Може, так казали батьки. Я ж не мала ні своєї думки, ні голови. Наївне дівча. Яке мало прокинутись і зрозуміти, що щось робить не так. Яке лише потім зрозуміло, що саме було винне. Бо не бачила нічого, крім одного напрямку. Але якби не дійшов до межі, то б не був там, де ти є зараз.
🌿
 І все безцінний досвід. І він тепер може комусь стане у нагоді. Я знаєю, кожен має багато образ у серці на батьків, та носить їх, як камінь. Навіть не має з ким поговорити, бо всі і так не зрозуміють або посміються, і стидно.
🌿
 Для мене порятунком став щоденник. Кожного вечора я ділилася думками з ним. Ділилася своїми сльозами, своїми питаннями “ а чому в житті така несправделивість” . Я тепер читаю ті записи чотирнадцятирічної давності і не вірю, що це писала я. Не вірю.
🌿
 Такі мудрі думки в такій маленькій голові. Я бачила те, що не бачать дорослі. А потім стала такою ж вічно думаючою дорослою. Втратила чарівність миті. Згубила себе.
🌿
 Я же було важко, знали б ви. Думаю, знаєте. Але знайте й те, що можна вирватися з того гнітючого болю і зараз про це все писати з посмішкою на очах.
🌿
 Писати для того, аби показати вам, що все можливо, якщо знаєш, для чого це все. Якщо знаєш, яка твоя місія та що ти можеш зробити хорошого для світу.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК