ІНСТАГРАМ

Інстаграм оманливий. Люди вживу не такі, як в сторіс. Бо там повно фільтрів, макіяжу. Не кожен може бути справжнім. От я чомусь категорично не люблю того всього. Саме тому показую себе такою, яка є. Мені так комфортно.
🌿
 А ще просто писати. Не думати про обробку фото чи напис. Я написала, воно полилося і полетіло в світ. Я так багато пишу, що жодних фото своїх не вистачило. А хто хоче мене побачити, бачить у моїх текстах. Зате я всіх бачу та відчуваю, спостерігаючи в інстаграмі. Бачу наперед.
🌿
Можу передбачити кроки. Можу підказати, що зробити саме вам, аби здобути більший успіх чи кращу віддачу. От така моя місія - розкривати людський потенціал, показати нові можливості, показати, що можна знайти третій вихід, якщо два попередні замкнено. Я багато знаю і на тему просування, і таргетовану рекламу собі налаштовувала сама, і 10 сайтів створювала, і заливала уроки на спеціальну платформу.
🌿
 І обробка фото, і єдиний стиль. Стільки всього. Інколи я роблю те, що хочу і не зважаю на правила. Але вони все таки потрібні,якщо хочеш достукатися до тих, кому це потрібно.  Але у нас є завжди ми та наше бачення. Завжди можна підлаштувати під себе та придумати щось своє.
🌿
 У мене немає навігації, бо тут треба читати все підряд. Я пишу не за планом, а коли маю потребу. Мій інструмент - слово та щирість, і я ним оперую. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК