МЕТОДИКА

Мене питають люди, що не зовсім розуміють мою методику. Знаєте,в она подібна і до методики вивчення мов. Ви мусите писати від руки, а потім читати те все вголос, і сто разів повторювати. З пошуками себе так. Я даю список питань, ви пишете від руки, в тиші та спокої, фотографуєте, і відпрвляєте мені. все це відбувається в телеграмі. Потім я це читаю і кажу голосовим повідмоленням свою думку. Те, що я у вас побачила. ЗАзвичай, люди після такого плачуть.
🌿
Додала в каруселі один з відгуків. Більше тут. Коли ви пишете, то сповідаєтеся самим собі. Або коли гвоорите з якоюсь іншою людиною, легше стає, правда. Тобто ви викидаєте той весь негатив, звільняєтесь. Так само й тут. Тому я кажу, що писати та говорити - це ефективно. Бо слово, це енергія. Це спосіб передавати знання. Це я і роблю. Я оперую голосом та письмом. Це мої інструменти та сильні сторони.
🌿
 А ще я відчуваю людей. Знаю, щов вони думають та які погляди мають на життя. Ну така вже моя місія. Допомагати людям почутис ебе справжніх, розкрити свій потенціал. ВИ ж бачите, я стільки пишу постів на день, що не вистачило б жодних фото. Але я пишу,  бо маю потребу ділитися з людьми. Воно вийде з мене і я знаю, що виконую свою роботу - передавати знання.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК