ПУПОВИНА

Чому важливо обрізати емоційну пуповину матері та дитини і зробити це якнайшвидше. Я сама знаю, як це, бути аж надто прив'язаною до мами. Коли ти дзвониш до неї сто разів на день і питаєш чи купувати ту кофту чи ні.
🌿
Це жах. Як я могла не розуміти, що зробила себе маріонеткою. Аж поки не переїхала до Польщі і не побачила, яким життям жила. Стати дорослою лише в 23. Це пізно, знаю. Стати самостійною, взяти відповідльність за себе, мати свою думку, вирішувати самій, а не питати всіх, а потім ходити і злитись, бо кожен каже різне.
🌿
То це нормально. Ненормально те, що я себе не слухаю. Зовсім. Життя щоразу дає ляпаса, коли щось не так, аби ми прокинулись.
🌿
Сьогодні те саме було з малою. Вона так плакала, коли я покидала садок. Аж мені душа розривалась, але так треба.
🌿
 Аби вона знайшла своє я, стала дорослою та незалежною. А ще в дитинстві ми були всі відкриті та радісні, а з плином часу кожен закрився та залишився наодинці із своїми проблемами. Треба бути, як діти. Сприймати все легко та з посмішкою на очах.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК