ПОЧУТИ СЕБЕ

Для мене такі ваші слова, які написані на скріні в каруселі, це найбільша нагорода. Дійсно, моїми словами з вами говорить ваша Душа.
🌿
Я пишу те все, що відчуваєте ви, бо сама це все пережила. Я знаю, як це відчувати біль та нерозуміння найближчих, як це гнатися за приватними ілюзіями.
🌿
 Просто читайте мої тексти і все зрозумієте. Я пишу щиро та те, що думаю. І нарешті відкрито. Нічого не приховуючи, не покрашуючи. І я прошу вас лиш про одне - бути собою.
🌿
Відповіді шукати лише в собі. Не слухати когось. Відчувати свою Душу, яка або відкликається або ні. І йти за нею. Бо вона є вашим індикатором правди та добра.
🌿
 Якщо хочете записатись на КОНСУЛЬТАЦІЮ, то пишіть у вайбер 0979809292. Я зараз у Польщі, тому дзвонити з українського номера буде дорого. Відгуки тут ➡️ @put8ksebe 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК