ГОЛОС

Дивлюся зараз голос країни і наскрізь бачу людей. Хто співає душею, в мене бігають мурахи. А ще тут слідкую за людьми в інстаграмі і бачу, чому так. Бачу наперед. Я не знаю, як це пояснити, але я відчуваю людей.
🌿
 Відчуваю, коли вони на своєму місці, а котрі ні. І від того мучаться. Вони ж знімають сторіс, намагаються підтримувати активність у профілі. Але щось не те. Вони наче лізуть зі шкіри, роблять для когось, а не тому, що треба.
🌿
 Я їх розумію. Я теж колись потрапляла у цю пастку. А тепер я відчуваю і фільтрую, де я і мої думки, а де нав*язані шаблони. Але без одного я не моуж жити. Це писати і викладати надихаючі картинки. І я рада, що ви читаєте. Що ви зі мною, що є для кого писати. Злети та падіння це нормально.
🌿
 Не зневірюйтеся в собі. Вірте в себе. Я хочу, аби кожен повірив. Все вийде. Тільки не здавайтесь. Робіть  те, що любите. Відчувайте серцем. якщо щось не так, треба просто подумати, що може бути не так, що ви робите не так.
🌿
 Всі ситуації дані нам для навчання. Якщо вам тоскно на душі і хочеться зось з*їсти, вірніше заїсти, значить вже це знак проаналізувати все. Енергію видно через слово, через фото, через відео, через голос. Ми всі Світло. Ми відчуваємо серцем. Обіймаю.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК