МУЗИКА


Колись я слухала пісні деяких виконавів, і вони мене не торкали. Я все оцінювала розумом. Порівнювала вокал. Але забувала про головне. Про Душу. Наскільки людина співає Душею. І кайфує від того. Вона може не мати супер крутих вокальних даних, але якщо співає Душею, це успіх.
🌿
Тепер я розумію, що помилялась. Що є магія у голосі. Бо через неї говорить Душа. І хочеться слухати постійно. Западає в серце. Саме тому улюблена робота відіграє важливу роль. Волна займає 70 відсотків нашого життя. І якщо робити н ете, що любиш. Ти помреш. Повільно вмиратимеш, сам того не помічаючи.
🌿
 Саме тому я вдихаю у вас друге дихання, даю поштвох до нового життя. І це моя улюблена робота. Я від того кайфую. Бо я чую та бачу ваші посмішки. Ви цвітете. І я тішусь. Більше немає заздрості в моєму серці. ЇЇ нема. Я тішусь успіхам кожного. Навіть того, хто мене може не любити. Бо я щира та відкрита.  Я щиро хочу допомагати.
🌿
 Топити ті ваші крижані серця, аби вони побачити проблиски сонця та нарешті скинули ті тяжкі пута. Бо нема страждань. Все в нашій голові. Зрозумійте, все так просто. І немає ніякого кармічного партнера, якому треба допомагати. Є лише ви із добрим серцем. Воно здатне подолати все. Просто наповніться любов*ю. Будьте спокоєм. Відчувайте неприв*язаність до всього, але водночас єдність із усім. І тоді вам відкриється істина. А ще слухайте гарну музику. Ту, яка торкається серця.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК